воскресенье, 20 июля 2014 г.

Я так давно не бачила зірок!

Я так давно не бачила зірок!
Вони приречені на нас дивитись з неба.
Кокетливо моргають між гілок
Й нічого іншого здається вже нетреба.

У просторі розгублена, милуюсь,
Як дощ краплинами руйнує спокій плеса.
Промокла трохи, але не хвилююсь -
Я почуваюсь якось майже безтілесно…


Я зазвичай гучна і балакуча
Притихла й слухаю, як гомонять дерева.
Їм вторить вітер і трава пахуча…
Я слухаю. Їх бесіда іде крізь мене…

Ніч. Й залишивши вудочки в спокої,
У самоті цінуєм затишок природи…
Ліс. Озеро.І нас, рибалок, двоє…
Нам добре так! Ми, певно, з дикої породи.
Вогонь готує нам смачну вечерю.
Вогонь вже сушить наші мокрі, теплі речі.
І спогад про цивілізовану оселю –
Такий пустий, смішний і дуже недоречний.

День був важким, насиченим, бурхливим –
По тілу розтікається блаженна втома.
В таких місцях час плине хаотично…
Незчулися як сплив – і вже пора додому.


Комментариев нет:

Отправить комментарий